Maklike maniere om eise en state in te dien

Remedi stuur eisstate en eiskennisgewings uit sodat u op hoogte kan bly van hoe u u voordele gebruik.

Eise en state

Deur u eiskennisgewings en eisstate te verstaan, kan u sien hoeveel u op mediese uitgawes spandeer en hoe u dit bestuur. Dit stel u in staat om seker te maak dat u nie al u voordele opgebruik of onverwags u limiete bereik en beperkte dekking oor het nie.

Ons laat u op twee maniere weet hoe u u voordele gebruik het – eiskennisgewings en eisstate – om u op hoogte te hou van u mediese uitgawes sodat u vir die res van die jaar kan beplan.

Hoe om te eis

As u gesondheidsorgverskaffer deel is van ons netwerk of as een van ons aangewese diensverskaffers gekontrakteer is en u eis aan ons stuur, hoef u nie ook die eis aan ons te stuur nie.

Ons sal u terugbetaal wanneer u vooruit betaal het vir die dienste wat u dokter verskaf het, of as die dokter wat u behandel meer as Remedi se tarief gevra het. Ons betaal dus tot en met Remedi se tariewe.

Ons moet eise binne vier maande vanaf die behandelingsdatum ontvang (hierdie datum moet op die faktuur verskyn). As ’n faktuur ouer as vier maande is, verval dit en dan betaal ons dit nie.

Maak seker die faktuur toon duidelik u naam en lidnommer, en die gesondheidsorgverskaffer se besonderhede, insluitende die praktyknommer.

Om ’n eis in te dien, moet u ’n gedetailleerde faktuur met kodes en beskrywings stuur; die betalingstrokie is nie genoeg nie. Ons het al die mediese besonderhede nodig om u eise vinnig en korrek te verwerk.

U kan u eise op enigeen van die volgende vinnige, maklike maniere indien:

  1. Gebruik die Discovery-toepassing
    • Maak die Discovery-toepassing oop en teken aan.
    • Gaan ondertoe en kies Medical aid.
    • Onder Your claims, kies Submit a claim.
    • U kan dan óf:
      • Select from gallery kies om ’n foto wat u reeds van die rekening geneem het te stuur, of
      • Scan a document kies om ’n foto van die rekening te neem en op te laai.
    • Raak aan Submit om u eis aan ons te stuur.
  2. Stuur dit met e-pos
    • Skandeer u fakture en stuur dit met e-pos na claims@discovery.co.za
    • Maak asseblief seker die skandering se gehalte is goed om vinnige en korrekte verwerking te verseker.